wtorek, 21 sierpnia 2012

Rok szkolny się zbliża... wpis specjalny cz. 2

Hej! Jestem jeszcze w piżamce, ale wracamy do naszego tematu : MODY SZKOLNEJ.
Drugi zestaw który mi się  jest moim zdaniem idealny do szkoły.



Może zaczniemy od  bluzki. Jest biała, to dobrze przynajmniej jak dla mnie, ma paski  i taki bardzo wygodny dekolt. Czyli nie za duży ani nie za mały. Okey teraz omówimy spodnie. Są lazurowe ( też mam takie xd )  Uwielbiam ten kolor, do wszystkiego pasują :)  Trampki! Jak w każdych butach zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Dlaczego tak mi się podobają... Po pierwsze bo czą czarne, ten kolor jest najlepszy. Po drugie są za kostkę :) Ale nie wiem czy tu na zdjęciu są Connversy czy z jakieś innej firmy. Może wy wiecie. Pasek... też pasek jest idealny! Bo jest taki wąski, czarny :), i jest długi. Kolczyki w tym zestawie nie bardzo m się podobają, mają dziwny  kształt. Ale jak kto woli :). I ostatni jest zegarek. Elegancji, modny, i wygodny :)  Jeśli macie pytania co do ubrań lub mojego bloga zachęcam do komentowania :) 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz