wtorek, 21 sierpnia 2012

Rok szkolny się zbliża... wpis specjalny cz. 1

To mój drugi wpis dzisiaj bo siedze w ogrodzie z mamą i przeglądamy na stronach różnych sklepów  ( Orsay, Cropp) co nowego mają. :)  I o tym będzie dzisiejszy wpis... O MODZIE SZKOLNEJ <3
U mnie w szkole jest tak że można nosić tylko czarny, biały, granatowy... Ale co tam :D
We wrześniu nigdy nie zwracają uwagi na to jak się ubieramy :)
Dlatego mam dla was 5 moich ulubionych zestawów do szkoły

To jest zestaw 1 i on mi się podoba najbardziej :) Dlaczego zapytacie... Po pierwsze ze względu  na spodnie. Uwielbiam kolorowe rurki, są modne i do wszystkiego pasują :) Drugi element tego zestawu to bluza z misiem. Może to się wydać śmieszne ale ciężko mi stwierdzić co to za misiek :) Czy to panda, miś koala no niewiem :) Ale w każdym razie podoba mi się w niej kolor, fason i ogólnie jest fajna. O bluzce powiem tyle że ma bardzo podoba mi się nadruk :D  Buty <3 Moja słabość, uwielbiam buty, to moja ulubiona część garderoby, po prostu jestem zakochana we wszystkich  butach :) O tych mogę powiedzieć że nie wiem jakie one są. Nie widziałam ich na żywo i ciężko mi coś o nich powiedzieć.... hmmm... No od razu przede wszystkim widać że są skórzane. Tak za kostką wyżej mają taki szary " puszek". I nasz ostatni element tego zestawu no wisiorek :) Jest czarny, lubię ten kolor podoba mi się, ma taki fajny kwiatek ( nie wiem co to za kwiat może wy wiecie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz