środa, 22 sierpnia 2012

Rok szkolny się zbliża... wpis specjalny cz. 5

Hej to znowu ja! :) Piszę ostatnią już część na temat mody w szkole.  Ostatni zestaw jest z jednej strony, bardzo romantyczny a z drugiej rockowy.






Zaczniemy od szortów z ćwierkami. Ją bardzo rockowe, i takie spodnie są bardzo oryginalne! Z drugiej strony nie wiem gdzie można dostać takie spodenki. Niestety, nie widziałam ich :( 
Następnym elementem są buty. Są jak widzicie białe, mają obcas.( około 13 - 15 cm ) I gdzie je można dostać... Hmmm.... Na pewno w Gino Rossi. Ale w innych sklepach ich nie widziałam. 
Następna jest bluzka, która bardziej wygląda mi na sweterek. :) No jest taka w odcieniu waniliowym, i ma bardzo fajny dekolt. Następna torebka. Bardzo ładna, stylowa i lekko klasyczna. Bardzo fajna. I gdzie ją można kupić? Można ją kupić w jakimś sklepie internetowym, tylko nie pamiętam jak on się nazywa :D I ostatni wisiorek.  Jest z wieżą Eiffla <3 Ładny taki lekko, fioletowy. No i to by było na tyle o modzie szkolnej. Mam nadzieję że seria mam się podoba :) 
Może wieczorem napiszę jeszcze o conversach :) 

Pozdrawiam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz