niedziela, 16 czerwca 2013

Dzień Dobry! :)

Witam was po długiej przerwie na moim blogu. Byłam bardzo zajęta nauką i poprawianiem ocen. Ale dziś znalazłam czas aby napisać coś na blogu. Jako że nie miałam pomysłu na post, postanowiłam napisać o modzie do szkoły. Może pamiętacie pięć pierwszych postów na blogu? Jeśli nie to koniecznie je przeczytajcie.


Pewnie już zauważyliście zdjęcie po prawej stronie. Tak, tak właśnie ten zestaw dziś sobie omówimy. Dobrze zacznijmy od spodni. Zielony kolor dodaje im z pewnością uroku i elegancji. Tak na prawdę ten kolor jeansów, będzie pasował do wszystkiego. Do czarnej bluzki, do czerwonego sweterka itp. Zielone rurki można kupić właściwie wszędzie. Dobra teraz przejdziemy do białej bluzki w niebieskie paski. Bluzka ta jest zwiewna, idealna a lato. A jej żywe kolory podkreślają figurę. Niestety, nie wiem gdzie można kupić taką bluzkę. Dalej są buty. Czarne koturny... hit sezonu.
Do tego słomiana podeszwa, która również jest tego lata modna.
Czarny, uniwersalny kolor, daje możliwość założenia ich do wszystkiego.
Można je kupić w CCC za bardzo atrakcyjną cenę ( 89.99 zł). Ok
teraz pora na okulary. Tutaj raczej nie będę się rozpisywać, bo nie ma
w nich nic nadzwyczajnego. Niebieski lakier do paznokci. Ten kolor jest
teraz bardzo modny ( osobiście polecam) . I został nam jeszcze srebrny
wisiorek. Też chyba nie mamy o czym mówić ;)

Ja muszę uciekać mam nadzieję że nie długo do was wrócę
Pozdrawiam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz