piątek, 22 lutego 2013

Lity - czy jestem za młoda?





Witajcie !
Achhh, czy Wy też macie takie momenty kiedy pragnęlibyście być starsi chociaż o dwa, trzy lata? ;) W moim przypadku często to odczuwam, nie tylko po kłótni z rodzicami (jak podejrzewam część z Was :)), jednak w innych przypadkach. To są właśnie uroki mojej pasji.

Uczucie to nachodzi mnie kiedy widzę jakieś cudowne ciuchy, dodatki bądź buty, które nie są jeszcze zbyt stosowne do mojego wieku. Oczywiście, na upartego mogłabym to wszystko kupić i paradowac po mieście, aczkolwiek wyglądałabym wtedy co najmniej śmiesznie :)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje ukochane, wymarzone buty. Ojj, gdybym tylko miała chociaż 17 lat od razu by były moje.

Lity, bo tak się te buty nazywają cechuje słupkowy obcas i wiązania. Są bardzo charakterystyczne i trudno ich nie poznać. 
Bardzo ujęło mnie w nich to, że dodają charakteru do każdej stylizacji.

Występują w przeróżnych wersjach kolorystycznych. Mają niezliczoną ilość wzorów.






Jako, że te buty bardzo mnie zainteresowały postanowiłam sprawdzić, gdzie można je dostać w internecie (może którejś z Was się to przyda :)).
Pierwsza strona, którą sprawdzałam był dash44.pl (może ktoś z Was pamięta jak opisywałam tą stronę?). Oczywiście nie zawiódł mnie :)
Jestem niestety nim bardzo rozczarowana po części, ponieważ z tego co zauważyłam, każda nowa kolekcja tego sklepu jest coraz gorsza. Smutno mi to mówić, bo bardzo lubiłam tę stronę.
Kolejną witryną internetową jest strona DeeZee. Mają bardzo ciekawe modele ;)
Myślałam, że lity będą bardzo drogie i sama ich cena mnie odrzuci, jednak niestety nadal musze sobie wmawiać że nie są dla mnie, ponieważ na ich zakup potrzebne jest niecałe 200 zł. 

Ogółem te buty to stanowczy Must Have wśród młodych kobiet :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz